niedziela, 15 kwietnia 2012

Nawiązując

do poprzedniej notki - na początku zdawało mi się, że moja medialna cisza trwała zbyt krótko ... ostatecznie jednak, cóż : trzeba się było zmierzyć z rzeczywistością. Na temat niegodnego przeżywania rocznicy tej nieszczęsnej katastrofy i politycznego jej rozgrywania pojawiły się całkiem ciekawe komentarze. Pójdę więc dziś na łatwiznę i zalinkuję  - trzy... każdy "z innej parafii" i każdy (moim zdaniem) bardzo sensowny:

pierwszy : Mazurka z Rzeczpospolitej
drugi: Michnika z Wyborczej
trzeci: Sosnowskiego z Trójki


2 komentarze:

  1. Taki kawał mnie się przy okazjach tych natrętnie przypomina:
    Egzaminy wstępne. Kierunek - prawo. Kandydatka nic nie wie na temat historii Polski. Ni w ząb. Jagiełło jej obcy, bitwa pod Grunwaldem, nawet Wałęsa - niewiele jej to mówi. Egzaminator w szoku. Dziewczyno, skąd ty tu się wzięłaś? Pyta.
    A ja z Bieszczad przyjechałam ...
    Egzaminator podchodzi do okna .. patrzy w dal tęsknym wzrokiem... wzdycha: A może by tak rzucić to wszystko w cholerę i wyjechać w Bieszczady?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) o! podrzuciłaś mi pomysł na fotografię do notki

      Usuń